Tesla recoñece o segundo accidente mortal en EE UU cun coche que circulaba en piloto
automático.
O fabricante Tesla
recoñeceu nas últimas horas que o coche que se encaixou a semana pasada nunha
autoestrada de California contra un muro
de formigón levaba activado o piloto automático. O accidente causou a morte ao
condutor no que é o segundo sinistro mortal dun
Tesla que circulaba en modo autónomo en Estados Unidos. A noticia,
ademais, chega poucos días despois de que un vehículo de Uber sen condutor atropelase a unha muller, o
que reavivou aínda máis o debate sobre a seguridade dos sistemas de condución
automática.
Segundo un comunicado publicado este venres, o Tesla
Model X tiña activado o sistema de condución automática no momento do
choque, ocorrido na estrada 101 de
Mountain View, California. Ademais, segundo engade a
compañía de Elon Musk, o condutor non actuou no momento do
accidente a pesar de recibir reiterados avisos por parte do coche de que puxese
as mans sobre o volante. "O condutor contaba cuns cinco segundos e 150
metros de visibilidade antes de chocarse, pero os rexistros do vehículo mostran
que non levou a cabo ningunha acción por parte do condutor", aseguran.
O comunicado emitido pola compañía non sinala por que o
sistema de condución automática non puido detectar o muro de formigón contra o
que se acabou estrelando o coche. Segundo os informes das autoridades de
tráfico, o Model X chocou contra o muro
da mediana da autoestrada por causas que se descoñecen. Acto seguido, outros
dous vehículos impactaron contra o vehículo, que acabou incendiado. O condutor
do Tesla, de 38 anos, morreu ás poucas
horas por mor das súas feridas nun hospital.
A Administración Nacional de Seguridade Viaria ( NTSB, polas
súas siglas en inglés) puxo en marcha unha investigación acerca do sucedido. O
modo "piloto automático" de
Tesla permite aos seus condutores retirar as mans do volante durante
períodos de tempo. De acordo coa compañía,
Tesla solicita aos seus usuarios que manteñan as mans no volante en todo
momento antes de utilizar o modo de condución automático, pero os seus clientes
adoitan usalo pola liberdade que dá non ter as mans ao volante. As accións da
empresa pecharon a semana cun forte descenso en Bolsa durante os pasados martes
e mércores, antes de coñecerse o comunicado, e recuperáronse a finais de
semana.
A NTSB xa abriu outra
investigación polo accidente mortal cun
Tesla con piloto automático ocorrido en maio de 2016, cando un Tesla
S encaixouse contra un remolque branco ao que o sistema confundiu,
supostamente, co ceo. Máis recentemente, as autoridades puxeron en marcha outra
investigación polo primeiro atropelo mortal no país cun vehículo tamén
circulando en piloto automático. Neste caso, dun Volvo de Uber en
Arizona.
No hay comentarios:
Publicar un comentario