domingo, 20 de mayo de 2018


Tesla recoñece o segundo accidente mortal en EE  UU cun coche que circulaba en piloto automático.
O fabricante  Tesla recoñeceu nas últimas horas que o coche que se encaixou a semana pasada nunha autoestrada de  California contra un muro de formigón levaba activado o piloto automático. O accidente causou a morte ao condutor no que é o segundo sinistro mortal dun  Tesla que circulaba en modo autónomo en Estados Unidos. A noticia, ademais, chega poucos días despois de que un vehículo de  Uber sen condutor atropelase a unha muller, o que reavivou aínda máis o debate sobre a seguridade dos sistemas de condución automática.
Segundo un comunicado publicado este venres, o  Tesla  Model X tiña activado o sistema de condución automática no momento do choque, ocorrido na estrada 101 de  Mountain  View,  California. Ademais, segundo engade a compañía de  Elon  Musk, o condutor non actuou no momento do accidente a pesar de recibir reiterados avisos por parte do coche de que puxese as mans sobre o volante. "O condutor contaba cuns cinco segundos e 150 metros de visibilidade antes de chocarse, pero os rexistros do vehículo mostran que non levou a cabo ningunha acción por parte do condutor", aseguran.
O comunicado emitido pola compañía non sinala por que o sistema de condución automática non puido detectar o muro de formigón contra o que se acabou estrelando o coche. Segundo os informes das autoridades de tráfico, o  Model X chocou contra o muro da mediana da autoestrada por causas que se descoñecen. Acto seguido, outros dous vehículos impactaron contra o vehículo, que acabou incendiado. O condutor do  Tesla, de 38 anos, morreu ás poucas horas por mor das súas feridas nun hospital.
A Administración Nacional de Seguridade Viaria ( NTSB, polas súas siglas en inglés) puxo en marcha unha investigación acerca do sucedido. O modo "piloto automático" de  Tesla permite aos seus condutores retirar as mans do volante durante períodos de tempo. De acordo coa compañía,  Tesla solicita aos seus usuarios que manteñan as mans no volante en todo momento antes de utilizar o modo de condución automático, pero os seus clientes adoitan usalo pola liberdade que dá non ter as mans ao volante. As accións da empresa pecharon a semana cun forte descenso en Bolsa durante os pasados martes e mércores, antes de coñecerse o comunicado, e recuperáronse a finais de semana.
A  NTSB xa abriu outra investigación polo accidente mortal cun  Tesla con piloto automático ocorrido en maio de 2016, cando un  Tesla  S encaixouse contra un remolque branco ao que o sistema confundiu, supostamente, co ceo. Máis recentemente, as autoridades puxeron en marcha outra investigación polo primeiro atropelo mortal no país cun vehículo tamén circulando en piloto automático. Neste caso, dun Volvo de  Uber en  Arizona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario