domingo, 20 de mayo de 2018


Tesla enfróntase ao “inferno” da súa propia revolución.
O salón do automóbil de Nova York é discreto en novidades. Pero os prototipos que se exhiben confirman que  Tesla xa non está soa na vangarda. A oferta de coches eléctricos e autónomos é cada vez máis ampla nun momento crítico para o fabricante de  Silicon  Valley, a pesar de que  Elon  Musk, o seu fundador, chancease este domingo -día das inocentadas en Estados Unidos- anunciando que se declaraba en bancarrota.
Tesla representaba ata hai un ano o futuro no mundo do motor. Chegou mesmo a pasar en capitalización bolsista a General Motors e Ford Motor en pleno  frenesí. A final de xuño, coas pezas do primeiro  Model 3 entrando na cadea de ensamblaxe, as accións da compañía cambiábanse a máis de 380 dólares a unidade e tocaban o seu último máximo histórico.
Agora negócianse cun desconto do 31% desde o máximo de setembro, tras as fortes caídas das últimas  semanas. Este luns pasado, 2 de abril, as accións perderon o 5,7% do seu valor. Os pescozos de botella na produción do  utilitario, as dúbidas pola fiabilidade do seu sistema de condución autónoma e a crecente competencia das grandes marcas están a crear unha grave crise de confianza entre os investidores cara á súa viabilidade.
Musk admitiu que o proceso de fabricación estaba a ser un “inferno” que lle está forzando a aprazar todos os obxectivos de produción que previra fai só seis meses e a tecnoloxía de condución autónoma que desenvolve non avanza como esperaba. Por se non bastase, a situación financeira da compañía deixa moito que desexar e triplicou as perdas a 2.240 millóns en 2017.

No hay comentarios:

Publicar un comentario