Tesla enfróntase ao “inferno” da súa propia revolución.
O salón do automóbil de Nova York é discreto en novidades.
Pero os prototipos que se exhiben confirman que
Tesla xa non está soa na vangarda. A oferta de coches eléctricos e
autónomos é cada vez máis ampla nun momento crítico para o fabricante de Silicon
Valley, a pesar de que Elon Musk, o seu fundador, chancease este domingo
-día das inocentadas en Estados Unidos- anunciando que se declaraba en
bancarrota.
Tesla representaba ata hai un ano o futuro no mundo do
motor. Chegou mesmo a pasar en capitalización bolsista a General Motors e Ford
Motor en pleno frenesí. A final de xuño,
coas pezas do primeiro Model 3 entrando
na cadea de ensamblaxe, as accións da compañía cambiábanse a máis de 380
dólares a unidade e tocaban o seu último máximo histórico.
Agora negócianse cun desconto do 31% desde o máximo de
setembro, tras as fortes caídas das últimas
semanas. Este luns pasado, 2 de abril, as accións perderon o 5,7% do seu
valor. Os pescozos de botella na produción do
utilitario, as dúbidas pola fiabilidade do seu sistema de condución
autónoma e a crecente competencia das grandes marcas están a crear unha grave
crise de confianza entre os investidores cara á súa viabilidade.
Musk admitiu que o proceso de fabricación estaba a ser un
“inferno” que lle está forzando a aprazar todos os obxectivos de produción que
previra fai só seis meses e a tecnoloxía de condución autónoma que desenvolve
non avanza como esperaba. Por se non bastase, a situación financeira da
compañía deixa moito que desexar e triplicou as perdas a 2.240 millóns en 2017.
No hay comentarios:
Publicar un comentario