domingo, 20 de mayo de 2018


As mellores preparacións de  Tesla: o  Model X todoterreo e o  Model  S de  T- Sportline.
As preparacións profesionais son moi populares entre os coches de alta gama. Empresas como  Novitec realizan modificacións aos modelos máis luxosos e exclusivos do mercado, para darlles unha aparencia única, mellorar as súas prestacións ou dotalos de novos equipamentos. Como non podía ser doutra forma, os dous modelos tope de gama de  Tesla, o  Model  S e o  Model X, non ían ser unha excepción. Hoxe imos coñecer dous das preparacións máis interesantes destes dous modelos.
Delta 4×4 é un fabricante alemán de lamias que presentou unha interesante preparación  off- road para o  Model X. O  SUV de  Tesla é un modelo deseñado para circular por estradas asfaltadas, como a maioría de vehículos da súa categoría. A pesar de contar con tracción total, nin os seus ángulos de entrada e de saída, nin as súas enormes lamias de perfil baixo, nin a súa rebaixada altura libre ao chan permiten circular con confianza fóra da estrada.
Isto soluciónao o  Model X de Delta 4×4, que está equipado cunhas novas rodas especiais de gran perfil para circular fose do asfalto, que non só permiten mellorar o agarre do modelo e o seu  motricidad, senón que tamén lle brindan unha maior distancia ao chan. O paquete custará ao redor de 3.900 euros, e promete sacar todo o rendemento posible á tracción total do  Model X e ao elevado par dos seus potentes motores eléctricos.
Doutra banda, tamén podemos atopar o interesante  Tesla  Model  S  P100D  Project  Malibu, do preparador  T- Sportline, coñecido por realizar algunha preparación anterior sobre o  Model 3. Este modelo caracterízase por unhas lamias exclusivas e novas molduras exteriores, así como por un interior de coiro completo ( Tesla xa non ofrece interiores con coiro real, polo que a única forma de gozar deste material nos seus modelos é recorrendo a preparadores).
T- Sportline ademais asesora aos seus clientes para que á hora de encargar a súa  Model  S  P100D, configúreno de forma que lles salga máis rendible unha vez aplicáronse os cambios. Así, por exemplo, recomendan aos seus clientes encargar os seus  P100D coas lamias básicas de 19 polgadas, en lugar das clásicas  Turbine de 21 polgadas que adoitan equipar case todos os modelos  Performance (algo que permite aforrar 4.500 dólares).

No hay comentarios:

Publicar un comentario