As mellores preparacións de
Tesla: o Model X todoterreo e
o Model
S de T- Sportline.
As preparacións profesionais son moi populares entre os
coches de alta gama. Empresas como
Novitec realizan modificacións aos modelos máis luxosos e exclusivos do
mercado, para darlles unha aparencia única, mellorar as súas prestacións ou
dotalos de novos equipamentos. Como non podía ser doutra forma, os dous modelos
tope de gama de Tesla, o Model
S e o Model X, non ían ser unha
excepción. Hoxe imos coñecer dous das preparacións máis interesantes destes
dous modelos.
Delta 4×4 é un fabricante alemán de lamias que presentou
unha interesante preparación off- road
para o Model X. O SUV de
Tesla é un modelo deseñado para circular por estradas asfaltadas, como a
maioría de vehículos da súa categoría. A pesar de contar con tracción total,
nin os seus ángulos de entrada e de saída, nin as súas enormes lamias de perfil
baixo, nin a súa rebaixada altura libre ao chan permiten circular con confianza
fóra da estrada.
Isto soluciónao o
Model X de Delta 4×4, que está equipado cunhas novas rodas especiais de
gran perfil para circular fose do asfalto, que non só permiten mellorar o
agarre do modelo e o seu motricidad,
senón que tamén lle brindan unha maior distancia ao chan. O paquete custará ao
redor de 3.900 euros, e promete sacar todo o rendemento posible á tracción
total do Model X e ao elevado par dos
seus potentes motores eléctricos.
Doutra banda, tamén podemos atopar o interesante Tesla
Model S P100D
Project Malibu, do preparador T- Sportline, coñecido por realizar algunha
preparación anterior sobre o Model 3.
Este modelo caracterízase por unhas lamias exclusivas e novas molduras
exteriores, así como por un interior de coiro completo ( Tesla xa non ofrece
interiores con coiro real, polo que a única forma de gozar deste material nos
seus modelos é recorrendo a preparadores).
T- Sportline ademais asesora aos seus clientes para que á
hora de encargar a súa Model S
P100D, configúreno de forma que lles salga máis rendible unha vez
aplicáronse os cambios. Así, por exemplo, recomendan aos seus clientes encargar
os seus P100D coas lamias básicas de 19
polgadas, en lugar das clásicas Turbine
de 21 polgadas que adoitan equipar case todos os modelos Performance (algo que permite aforrar 4.500
dólares).
No hay comentarios:
Publicar un comentario