domingo, 20 de mayo de 2018


A empresa vasca Irizar inicia a fabricación dun camión eléctrico.
O fabricante de autobuses  Irizar deu un paso máis na súa aposta estratéxica polo transporte electrificado ao incluír na súa gama de modelos a fabricación dun camión eléctrico. Trátase do  Irizar  ie  truck, un vehículo de oito metros de lonxitude, con capacidade para transportar 18 toneladas de peso e ideado para usos industriais.  Irizar, que ten en circulación 150 unidades de autobuses eléctricos, anunciou este venres a aparición no mercado, nunha data aínda por concretar, dun camión "co mesmo motor eléctrico e as baterías que os autobuses", explicou o director xeral de  Irizar e- mobility,  Héctor  Olabe.
O  Irizar  ie  truck ideouse e  ensamblado nas instalacións que a compañía vasca abriu en maio de 2017 e cuxas instalacións foron inauguradas hoxe oficialmente. O novo vehículo é un camión con tracción eléctrica que "lle permite circular por cidades e contornas urbanos sen xerar contaminación atmosférica nin acústica", sinalou  Olabe. Inicialmente o  ie  truck de  Irizar será empregado na recollida de residuos en cidades, aínda que o seu chasis "adaptarase ás necesidades do mercado" para darlle outros usos industriais.
O camión eléctrico de  Irizar, engadiu  Olabe, incorpora as tecnoloxías que o grupo vasco utiliza xa nos seus autobuses eléctricos, como o motor, o almacenamento de enerxía e a electrónica que controla o vehículo. Conta ademais cun sistema que permite a carga das baterías mediante un  pantógrafo.
O prototipo que ideou  Irizar, a diferenza dos camións convencionais, conta cunha cabina de condución apta para catro persoas e unha lúa dianteira panorámica, similar á dos autobuses, o que ofrece maior campo de visión ao chofer. A cabina está situada a unha altura inferior, cun só chanzo de acceso, o que converte a este vehículo, di  Olabe, "no vehículo coa menor altura de acceso do mercado na actualidade. O seu chasis, engade o responsable de  Irizar e- mobility, permite instalar "toda clase de carrocerías existentes sen apenas facer ningunha adaptación".
Irizar non puxo data á comercialización do seu camión eléctrico. A firma vasca leva desde 2011 co seu proxecto de vehículos híbridos e eléctricos, cuxo centro de operacións e fabricación sitúase agora en  Aduna, nunha planta de 18.000 metros cadrados, na que investiu 75 millóns de euros, e cunha capacidade para producir 1.000 vehículos ao ano.
Neste momento,  Irizar está a fabricar un autobús eléctrico cada dous días, aínda que en setembro próximo espera duplicar este ritmo de produción, o que lle obrigará a incrementar o seu persoal, que pasará dos 140 traballadores actuais a outros 200 máis.
Irizar, empresa creada en 1889 e que agora agrupa a outras sete marcas, desenvolve a súa actividade en 13 plantas de produción en España, Marrocos, Brasil, México e Sudáfrica. En 2017 alcanzou un volume de vendas de 620 millóns de euros e este exercicio prevé superar "de longo" os 700 millóns, segundo indicou o director xeral do grupo  Irizar, José Manuel  Orcasitas, quen destacou que o seu autobús estrela, o  Irizar i8, foi designado "mellor autobús 2018 en Europa".

No hay comentarios:

Publicar un comentario