domingo, 20 de mayo de 2018


BMW, máis  enchufado e conectado.
Harald  Krüger ten présa. O presidente do consello de administración do grupo  BMW está ansioso porque a compañía corra máis cara ao obxectivo de ofrecer a maior cantidade de modelos híbridos e eléctricos no prazo máis curto posible. Para 2025, o fabricante  bávaro proponse lanzar 25 novos vehículos dos que unha ducia serán 100% eléctricos. Os primeiros modelos desa serie estarán dispoñibles en menos de tres anos, data desde a que o grupo prevé ter a capacidade de producir calquera dos seus coches con motores convencionais, híbridos, ou só con baterías.
O plan require bastante diñeiro. Non se sabe canto, porque  Krüger, na presentación de resultados do grupo o pasado 21 de marzo en Múnic, só  atisbó a dicir que “moitos millóns”. A pesar de que a compañía está entre as máis valoradas do mundo, as mellores para traballar e as máis  socilamente responsables, á hora de falar de certas cifras é remisa a ser concreta. Con todo, o que si precisou a firma foi que o investimento no innovación e desenvolvemento, sobre todo en mobilidade eléctrica e condución autónoma, rozou os 7.000 millóns de euros en 2017, “mil millóns máis que o ano anterior”, segundo  Krüger.
Sobre o papel, o certo é que o grupo alemán aparece nunha boa posición para avanzar na electrificación e autonomía dos seus modelos. En 2017,  BMW logrou unha facturación total de 96.678 millóns de euros, un 4,8% máis se se compara coa do ano precedente. O beneficio neto foi de 8.706 millóns, o que supuxo unha subida do 26%. No mesmo período, o persoal creceu un 4,2%, ata 129.932 traballadores. Para o conxunto de 2018 a empresa prevé rexistrar un noveno aumento consecutivo das vendas anuais e manter a marxe de rendibilidade entre o 8% e 10% da facturación.
A estratexia para manter estes niveis de ingresos, polo menos a curto prazo, pasa por dar un forte impulso a toda a gama de todoterreos da compañía, a máis rendible. “É o ano [por 2018] da serie X e das versións de máximo luxo”, subliñou  Krüger. Unha vintena de modelos novos ou renovados sairán á venda ao longo deste ano, un dos máis prolíficos na historia da centenaria compañía. A marca presentou hai pouco o X2, actualizará o X4 para o verán e para finais de ano chegará o X7, o  SUV de maior tamaño. Nuns meses tamén sairá ao mercado a Serie 8 con tres variantes e as versións máis potentes, as M. Engadido a isto, a firma de  súper luxo Rolls  Royce, propiedade do grupo alemán, xa ten dispoñible o  Phantom a partir do medio millón de euros e para mediados de ano sacará o seu primeiro todoterreo, o  Cullinam, a un prezo non revelado.

No hay comentarios:

Publicar un comentario