Tesla actualmente ten unha gran cantidade de proxectos en
pleno desenvolvemento. Máis aló de tentar sacar adiante a produción do Model 3 e seguir mellorando os Model
S e Model X, a marca californiana
quere continuar diversificando a súa gama de vehículos. Por iso, en 2019
lanzarán o camión eléctrico Semi, en
2020 o D- SUV Model E, e máis adiante
tamén unha pick- up, un pequeno autobús…
Con todo, probablemente o proxecto que máis miradas atraeu ata agora foi o
deportivo Roadster, que debería chegar
ao mercado en 2020.
O superdeportivo
de Tesla promete revolucionar toda a industria
grazas ás súas impresionantes prestacións: terá un 0 a 96,5 km/ h (0 a 60
millas por hora) en menos de 1,9 segundos, unha velocidade máxima de máis de
400 km/ h, e unha autonomía en condicións reais de 1.000 km. Todo isto debería
lograrse grazas a un enorme pack de
baterías de 200 kWh de capacidade, así
como a un conxunto de tres motores eléctricos que dotarán ao modelo de tracción
total.
Ao contrario que o seu predecesor, o novo Roadster non será un biplaza convertible, senón un catro prazas en
formato 2+2 cun teito targa (é dicir, só
se poderá retirar o teito na sección que cubrirá a zona dos pasaxeiros
dianteiros). Ademais, o prezo que ofrecerá o vehículo será realmente
interesante dadas as súas prestacións: desde 200.000 dólares, algo que volve
poñer de manifesto que é relativamente barato extraer grandes cantidades de
potencia dun motor eléctrico.
Con todo, algúns poñen en dúbida que Tesla sexa capaz de poñer á venda un modelo
con estas características no mercado para o ano 2020, ao ser as súas
prestacións tan elevadas e abrigo as súas baterías tan capaces, pois dobran ás
que utilizan actualmente os Model S e
Model X 100D e P100D.
Con todo, parece que
Elon Musk móstrase confiando en
conseguilo, pois acaba de anunciar en Twitter que para finais de 2019, os
interesados no modelo poderán comezar a probar o Tesla
Roadster. Unha data que de ser certa confirmaría a súa chegada ao mercado
para o ano 2020. Por tanto, entendemos que o desenvolvemento do Roadster de segunda xeración está a día de
hoxe verdadeiramente avanzado.
No hay comentarios:
Publicar un comentario