domingo, 20 de mayo de 2018


 Os 5 coches eléctricos máis sedutores do momento.
A tendencia parece imparable: todas as marcas apostan polo coche eléctrico e a oferta cada vez é máis ampla. O futuro pasa polos vehículos limpos. E, aínda que a transformación de mercado está na súa fase inicial, aos poucos os coches a pilas van gañando mercado. En 2017 alcanzáronse 8.645 matriculacións, segundo datos da Asociación Española de Fabricantes de Automóbiles e Camións (Anfac), o que supuxo un crecemento do 82% respecto ao ano anterior.
A Axencia Europea do Medio Ambiente sinala que o 13% das partículas contaminantes nos 28 países da Unión Europea proveñen do transporte por estrada; a alternativa real aos motores de combustión son os eléctricos, que van deixando atrás algunhas das súas desvantaxes iniciais. Como o prezo, por exemplo: seguen sendo máis caros que os modelos tradicionais, pero as axudas da administración (con subvencións de ata 5.500 euros segundo os diferentes plans de apoio do Goberno) animan aos condutores, que tamén se benefician dalgunhas exencións fiscais e do prezo da electricidade, moito menor que o dos combustibles tradicionais.
En canto á autonomía, outro dos receos dos automobilistas, os modelos actuais han mellorado moito e cobren sobradamente as necesidades urbanas de calquera condutor. E é certo que na estrada aínda xeran certa inseguridade (ante a ausencia dunha infraestrutura adecuada de recarga), pero a evolución das baterías será probablemente rápida. De momento, estes son os coches eléctricos que máis seducen aos condutores.
 RENAULT  ZOE
Renault_Zoe_electricoNacido directamente como eléctrico puro (non baseado nunha versión anterior), o modelo da marca francesa ofrece unha autonomía teórica de 403 quilómetros que quedan nuns 300 cando se conduce de forma  despreocupada. Unha boa cifra. E os seus 92 CV responden ben en cidade, correctamente na estrada e de modo aceptable en autoestrada, e o comportamento tamén é adecuado en zonas de curvas. A pesar do seu pequeno tamaño (4,08 metros), o Renault  Zoe permite un acceso cómodo e, ademais, é capaz de aloxar a cinco adultos, aínda que os de atrás irán algo apertados. A pantalla central ofrece unha información moi completa que axuda a entender o coche. Como contrapartida, o interior resulta algo austero, con poucos detalles e unha  tapicería de calidade non moi alta.

NISSAN  LEAF
Nissan_Leaf_electricoO eléctrico máis vendido do mundo ten tamén unha moi boa aceptación en España, e aínda máis agora que a marca xaponesa ha actualizado o modelo . E mellorouno moito: á parte de que a autonomía real supera os 300 quilómetros, o modelo inclúe o sistema  ProPilot de condución  semiautónoma, capaz de ocuparse de todo por si só en autoestrada (sempre polo mesmo carril, iso si). O novo  Nissan  Leaf condúcese mellor (a dirección é moito máis directa e precisa) e o deseño tamén mellorou notablemente, tanto por dentro como por fóra, e o mesmo ocorre co equipamento tecnolóxico. Como novidade mecánica, o e-Pedal permite acelerar e frear por completo o coche co acelerador, ao mesmo tempo que se rexenera enerxía. Pero non todo mellorou: a comodidade interior e a habitabilidade non son o seu forte, e menos para un coche do seu tamaño (4,48 metros).
BMW i3

BMWi3_electricoSeguramente sexa un dos modelos eléctricos máis orixinais de cuantos comercialízanse en España, cun deseño sofisticado e distintivo, de aspecto evidentemente futurista. O eléctrico máis rechamante. Pero para decidirse por el hai que sopesalo ben e saber con exactitude que uso váiselle a dar: as vantaxes son moitas, pero tamén hai uns cuantos inconvenientes.
Entre os aspectos positivos, por exemplo, destacan un motor moi potente (170 CV) e unha aceleración propia de modelos de alma deportiva: de 0 a 100 km/ h en 7,3 segundos. E isto tradúcese en que é áxil, rápido e moi divertido para moverse pola cidade. Ademais, a autonomía mellorou e alcanza o 300 km oficiais (ata 230 de uso real). E é un  BMW, con todo o carácter (e a calidade) que ofrece a marca alemá.
No outro lado da balanza, aspectos como un maleteiro pequeno, só catro prazas e un acceso complicado ás prazas traseiras. Ademais, é bastante máis caro que os seus competidores.
SMART FORTWO

SMARTFORTWO_electrico
Outro eléctrico con espírito urbano que desprega todas as virtudes do seu irmán de combustión (un coche áxil, sinxelo de conducir e fácil de aparcar) e engade algunhas vantaxes novas, como un novo deseño moi atractivo e unha oferta especial xunto cunha compañía eléctrica: 10.000 quilómetros de recargas gratis. Ademais, se o condutor vai facer unha viaxe longa por estrada, a marca ofrécelle un Mercede s en aluguer a un prezo especial.
Do que non pode presumir demasiado o  Smart eléctrico (que tamén se comercializa nas versións  Cabrio e  Forfour) é de autonomía, que queda nuns 120 quilómetros de uso real. Non é moito, aínda que para a cidade pode ser suficiente.
VOLKSWAGEN E-GOLF
Volkswagen_eGolf_electricoO compacto alemán leva xa case catro anos no mercado e en 2017 deu un gran salto de calidade cunha nova versión: a autonomía aumentou ata os 300 quilómetros oficiais (ata 230-240 en uso real) e o motor gañou tamén potencia para chegar ata 136 CV. Tampouco está nada mal a aceleración (de 0 a 100 km/ h en 9,6 segundos), mentres que a velocidade máxima está limitada a 150 km/ h. En canto á condución, silenciosa e relaxante como na maioría dos eléctricos, trátase dun dos modelos que máis se asemella ao comportamento dos coches tradicionais.
A todo o anterior súmanse as virtudes dos Golf de combustión en canto a imaxe, espazo, presentación e calidade de conxunto, pero tamén hai inconvenientes: o prezo é bastante elevado e o maleteiro resulta moi reducido.

No hay comentarios:

Publicar un comentario