domingo, 20 de mayo de 2018


Segundo  BMW, unha autonomía de 700 quilómetros permitirá ao coche eléctrico ser práctico para todo.
Durante a 98ª Reunión Xeral Anual de  BMW AG en  Munich, o fabricante alemán ha volto a confirmar o seu obxectivo de lanzar 25 modelos electrificados para o ano 2025, sendo 12 deses modelos eléctricos puros a baterías (polo momento están confirmados o  Mini  Electric, o  BMW ix3, o  BMW i4, o  BMW  iNEXT, e un Rolls- Royce eléctrico).
Para finais de 2019, o obxectivo de  BMW é que haxa nas estradas uns 500.000 vehículos  enchufables do seu grupo, tanto híbridos  PHEV como eléctricos puros. Harald  Krüger, presidente do Consello de Administración de  BMW AG, declara que os próximos modelos eléctricos de  BMW terán unha autonomía de ata 700 km, o que el considera unha cifra práctica para calquera uso. Con todo, non queda claro se esta cifra correspóndese cunha homologación baixo o ciclo  NEDC (pouco realista),  WLTP (algo máis realista) ou EPA (moi realista).
Todos os modelos eléctricos de  BMW formarán parte da familia “i” mesmo aínda que sexan derivados de modelos de combustión (como no caso do ix3), e espérase que grazas ao tren  motriz eléctrico de quinta xeración do grupo, a autonomía e as prestacións sexan realmente competitivas, algo vital vendo a forte aposta que están a levar a cabo marcas como Audi ou Mercedes- Benz.
“O noso sistema modular para o futuro parécese un pouco a Leigo, esa é máis ou menos a idea. O  iNEXT beneficiará a toda a compañía e a todas as súas marcas. Por primeira vez, combinamos todas as tecnoloxías crave para a mobilidade futura. O  iNEXT será completamente eléctrico, estará completamente conectado e permitirá unha condución segura e parcialmente autónoma. Máis modelos seguiranlle [coas devanditas tecnoloxías].
Estamos a traballar na condución autónoma no noso campus de  Munich, que anunciamos en 2017 e abrimos en abril deste ano. Unha vez máis, prometido e entregado. Iso é  BMW. A idea do campus engloba distancias curtas, decisións rápidas e traballo áxil. 1.800 expertos de diferentes países traballan xuntos alí. Estamos a desenvolver os coches do futuro aquí en Alemaña. E construirémolos aquí tamén: o i4 en  Munich e o  iNEXT en  Dingolfing.
Bavaria sempre será o noso fogar. Desde aquí, impulsaremos innovacións tecnolóxicas e a industria 4.0. Producimos máis da metade dos nosos vehículos no estranxeiro, pero case o 70 % dos nosos empregados aínda teñen a súa base en Alemaña. Para min, iso demostra o noso forte compromiso coas nosas raíces. Estas raíces dannos estabilidade nun mundo global”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario