Todo o que querías saber sobre as baterías dos coches
eléctricos de Tesla.
Tesla é recoñecida como unha icona da industria automotriz eléctrica. Os seus avanzados coches
son unha referencia para moitas compañías que comezan a fabricar vehículos
electrificados, ao fixarse no deseño e, sobre todo, nas baterías que usan os
vehículos de cero emisións da empresa dirixida por Elon
Musk.
Ata o momento, Tesla
estivo usando un paquete de celas identificado polo número de modelo “18650”.
Estas baterías son fabricadas por
Panasonic en Asia e utilízanse nos
Tesla Model S e
Model X desde 2013. Estas son celas de batería pequenas, un pouco máis
grandes que as pilas AA estándar. As
celas cilíndricas de Tesla teñen 18 mm de diámetro e 65 mm de
alto. O deseño de Panasonic, talvez coa
contribución de Tesla, é un dos máis
sólidos dispoñibles na actualidade, ofrecendo un rendemento confiable e de longa duración, segundo Inside
EVs.
A batería máis popular fornecida por Tesla contén 7.104 celas 18650 en 16 módulos
de 444 celas cada un, capaces de almacenar ata 85 kWh de enerxía. En 2015, Panasonic modificou o deseño do ánodo, aumentando a capacidade da cela en
aproximadamente un 6%, permitindo que os paquetes de batería almacenasen ata
90 kWh de enerxía. Despois, os
enxeñeiros de Tesla reconfiguraron as partes internas do paquete
de baterías para albergar 516 celas en cada módulo para un total de 8.256 celas
capaces de almacenar un pouco máis de 100
kWh de enerxía, o que permite aos coches gozar dun alcance superior aos
480 quilómetros.
Para mellorar aínda máis a eficiencia da cela e reducir os
custos, Tesla construíu a fábrica Gigafactory, situada en Nevada, que produce
un deseño de cela chamado "2170", porque ten 21 mm de diámetro e 70
mm de altura. Esta batería foi utilizada inicialmente no produto de
almacenamento doméstico Tesla Powerwall, e no Powerpack, e despois foi aplicada no Model 3. O deseño 2170 é un 46% máis grande
en volume que o 18650 e entre 10% e 15% máis eficiente, segundo JB
Straubel, director de tecnoloxía de
Tesla.
No hay comentarios:
Publicar un comentario