domingo, 11 de febrero de 2018


Todo o que querías saber sobre as baterías dos coches eléctricos de Tesla.
Tesla é recoñecida como unha icona da industria  automotriz eléctrica. Os seus avanzados coches son unha referencia para moitas compañías que comezan a fabricar vehículos electrificados, ao fixarse no deseño e, sobre todo, nas baterías que usan os vehículos de cero emisións da empresa dirixida por  Elon  Musk.
Ata o momento,  Tesla estivo usando un paquete de celas identificado polo número de modelo “18650”. Estas baterías son fabricadas por  Panasonic en Asia e utilízanse nos  Tesla  Model  S e  Model X desde 2013. Estas son celas de batería pequenas, un pouco máis grandes que as pilas  AA estándar. As celas  cilíndricas de  Tesla teñen 18 mm de diámetro e 65 mm de alto. O deseño de  Panasonic, talvez coa contribución de  Tesla, é un dos máis sólidos dispoñibles na actualidade, ofrecendo un rendemento  confiable e de longa duración, segundo  Inside  EVs.
A batería máis popular fornecida por  Tesla contén 7.104 celas 18650 en 16 módulos de 444 celas cada un, capaces de almacenar ata 85  kWh de enerxía. En 2015,  Panasonic modificou o deseño do  ánodo, aumentando a capacidade da cela en aproximadamente un 6%, permitindo que os paquetes de batería almacenasen ata 90  kWh de enerxía. Despois, os enxeñeiros de  Tesla  reconfiguraron as partes internas do paquete de baterías para albergar 516 celas en cada módulo para un total de 8.256 celas capaces de almacenar un pouco máis de 100  kWh de enerxía, o que permite aos coches gozar dun alcance superior aos 480 quilómetros.
Para mellorar aínda máis a eficiencia da cela e reducir os custos,  Tesla construíu a fábrica  Gigafactory, situada en Nevada, que produce un deseño de cela chamado "2170", porque ten 21 mm de diámetro e 70 mm de altura. Esta batería foi utilizada inicialmente no produto de almacenamento doméstico  Tesla  Powerwall, e no  Powerpack, e despois foi aplicada no  Model 3. O deseño 2170 é un 46% máis grande en volume que o 18650 e entre 10% e 15% máis eficiente, segundo  JB  Straubel, director de tecnoloxía de  Tesla.

No hay comentarios:

Publicar un comentario