domingo, 11 de febrero de 2018

O mercado espera unha onda de coches eléctricos no próximos catro anos
Os principais retos aos que se enfronta o sector do transporte son a  descarbonización e a calidade do aire. A día de hoxe, é o responsable do 25 por cento das emisións de gases de efecto invernadoiro da Unión Europea e a súa cota, lonxe de reducirse, segue crecendo.
Unha das solucións para facer fronte a este grave problema é a mobilidade eléctrica. Países como Gran Bretaña, Francia e Holanda anunciaron recentemente a prohibición de vender vehículos diésel e gasolina novos a partir de 2040 -Escocia adiantou a súa desaparición a 2032- e a Comisión Europea está a traballar na  descarbonización do transporte con plans moi definidos centrados na  electromovilidad; concretamente nunha proposta específica para o desenvolvemento do coche eléctrico que verá a luz a principios de novembro. A nivel nacional, o Goberno ultima un novo plan de incentivos, ambicioso e de atracción á industria do sector. Trátase do segundo Plan  Movea para impulsar a mobilidade sustentable, que se presentará en breve, e para o que hai orzados uns fondos duns 50 millóns de euros que se destinarán ao vehículo eléctrico, o desenvolvemento da infraestrutura e a I+D+i.
Os expertos aseguran que un dos aspectos cruciais para a implementación do vehículo eléctrico é o desenvolvemento tecnolóxico e industrial, que se reflicte na chegada de novos modelos con maiores capacidades de batería e autonomías. Segundo  EV- Box, líder internacional en infraestruturas de carga de vehículos eléctricos, o número de novos modelos cento por cento eléctricos que aparecerán no mercado mundial antes de 2021 superará a vintena, engrosando así a lista de vehículos ecolóxicos que comercializan as principais marcas do sector de automoción.
Hai para todos os gustos, non só en canto a prestacións refírese, senón tamén en autonomía e prezo. O modelo máis económico é a versión actualizada do Renault  Zoe, que poderá adquirirse por pouco máis de 20.000 euros e percorrer ata 300 quilómetros cunha soa carga. Tamén destacan por prezo o  Hyundai  Ioniq  EV, con 200 quilómetros de autonomía e un custo de 25.000 euros, e a actualización do Ford  Focus  Electric, que valerá 25.500 euros e terá unha autonomía de 177 quilómetros.
Tesla leva todas as honras
Uno dos máis esperados polos usuarios é o Modelo 3 de  Tesla, o primeiro baixo custo da firma de  Elon  Musk, xa que o seu prezo é bastante inferior aos 100.000 euros do Modelo X e os 70.000 do Modelo  S -ambos nas súas gamas máis económicas-. A gama estándar do  Model 3, cunha autonomía de 320 quilómetros cunha soa carga, non chegará aos 30.000 euros, mentres que a gama  premium, con 500 quilómetros de autonomía, superará lixeiramente os 37.400 euros. Entre outras prestacións, o novo modelo de  Tesla conta cunha aceleración de 0 a 100 quilómetros en menos de 6 segundos, capacidade para cinco pasaxeiros, teito panorámico de vidro, dous maleteiros e sistema de condución automática.
A expectación foi tal que, antes da súa presentación oficial hai agora ano e medio, xa había máis de 130.000 reservas baixo entrega dun sinal de 1.000 dólares. Actualmente hai máis de 500.000, a maioría delas en Estados Unidos, aínda que España é un dos países con maior número de pedidos. As primeiras 30 unidades do  Model 3 recentemente saído da fábrica entregáronse a finais de xullo, coa intención de chegar ata as 20.000 unidades producidas en decembro de 2017.
Volvo tamén é noticia. O fabricante sueco foi o primeiro en anunciar que deixará de fabricar coches con motor de combustión para producir só vehículos eléctricos e híbridos. O conselleiro delegado da compañía,  Hakan  Samuelsson, sinalou que lanzará ao mercado cinco modelos cento por cento eléctricos entre 2019 e 2021, tres baixo a marca Volvo e dúas a través de  Polestar, división encargada de facer as versións de altas prestacións da firma sueca desde hai 20 anos. O obxectivo: vender máis dun millón de coches eléctricos para 2025. Un deles será o Volvo  XC40, con 400 quilómetros de autonomía e un prezo que roldará os 38.000 euros.
Mercedes- Benz e  Jaguar  Land Rover tamén se subiron ao carro dos cero emisións. O fabricante da estrela ofrecerá versións eléctricas e híbridas de todos os seus modelos para 2022. Concretamente, en 2019, estará listo o  generation  EQ, un  SUV de aspecto  cupé e catro portas, con 480 quilómetros de autonomía e un prezo que podería roldar os 60.000 euros. Pola súa banda, a súa marca de automóbiles urbanos  Smart será cento por cento eléctrica en 2020.
No caso de  Jaguar  Land Rover, todos os modelos que fabrique a partir de 2020 serán híbridos ou eléctricos. A súa aposta comezará o ano que vén cando lance ao mercado o I- Pace, o seu primeiro modelo completamente eléctrico. Trátase dunha evolución do  SUV  Pace, pero cunha liña moito máis deportiva, que alcanzará os 400 cabalos de potencia froito da combinación do empuxe dos seus dous motores eléctricos, unha aceleración de 0 a 100 en só catro segundos, unha autonomía de 350 quilómetros e unha carga rápida que encherá as baterías nun 80 por cento en hora e media.
320 km de autonomía, 6 minutos de carga
Toshiba presentou unha batería coa que acabará cun dos  hándicaps do vehículo eléctrico, o seu dilatado tempo de recarga. Grazas á súa capacidade de carga  ultrarrápida, a nova pila, que aínda está en fase de probas, é capaz de adquirir enerxía suficiente como para percorrer 320 quilómetros tras só 6 minutos conectada á corrente; é dicir, tres veces máis que as actuais baterías de  iones de  litio. Para logralo, a nova xeración das baterías  recargables  SCiB de asínaa nipoa conta con  ánodos feitos de óxido de titanio  niobio, que permiten conservar o 90 por cento a capacidade da batería mes

No hay comentarios:

Publicar un comentario