domingo, 11 de febrero de 2018


Hyundai Nexo, un novo  SUV de hidróxeno con 805 quilómetros de autonomía.
Hyundai adiantou hai uns días que levaría ao CES de Las Vegas un prototipo de  SUV movido por hidróxeno, pero ninguén esperaba que o  todocamino chegase ao evento en forma de vehículo de produción disposto a venderse leste mesmo ano. O  Hyundai Nexo xa é unha realidade.
Aínda que o primeiro que hai que apuntar é que non se comercializará en todo o mundo, senón só en mercados nos que os vehículos de pila de hidróxeno teñan maior aceptación: seguramente será naqueles nos que as vendas do  Hyundai  Tucson  FCV foron maiores.
Precisamente, esa versión do  Tucson é o punto de referencia que o propio fabricante estableceu para definir ao recentemente chegado  Hyundai Nexo, que é de xeito evidente un caso de “máis e mellor”.
Foi creado sobre unha plataforma específica, de maiores dimensións, o que beneficia unha maior habitabilidade interior e un maleteiro máis capaz. A pesar de ser máis grande, é máis lixeiro, grazas a que o sistema de propulsión e de almacenamento de hidróxeno ocupa menos e está mellor integrado no conxunto.
O corazón do modelo é un motor eléctrico de 160 CV e 394  Nm co que acelera de 0 a 100 km/ h en 9,5 segundos, un 20% máis rápido que o  Tucson  FCV. Trátase, ademais, dunha mecánica máis eficiente, polo que anuncia unha autonomía de 805 quilómetros segundo o ciclo  NDEC (en uso real será 100 ou 150 km menor).
A guinda pona un apartado tecnolóxico bastante novo. O  Blindspot  View Monitor é unha novidade no sector, e consiste nunhas cámaras que mostran no cadro de instrumentos zonas das partes laterais e a traseira imposibles de ver cos retrovisores convencionais . Tamén é a primeira vez que un  Hyundai conta con Lane  Following  Assist, que move a dirección para manter o vehículo no carril, xa sexa en cidade ou autoestrada e ata a 150 km/ h.

No hay comentarios:

Publicar un comentario