Hyundai Nexo, un novo
SUV de hidróxeno con 805 quilómetros de autonomía.
Hyundai adiantou hai uns días que levaría ao CES de Las
Vegas un prototipo de SUV movido por
hidróxeno, pero ninguén esperaba que o
todocamino chegase ao evento en forma de vehículo de produción disposto
a venderse leste mesmo ano. O Hyundai
Nexo xa é unha realidade.
Aínda que o primeiro que hai que apuntar é que non se
comercializará en todo o mundo, senón só en mercados nos que os vehículos de
pila de hidróxeno teñan maior aceptación: seguramente será naqueles nos que as
vendas do Hyundai Tucson
FCV foron maiores.
Precisamente, esa versión do
Tucson é o punto de referencia que o propio fabricante estableceu para
definir ao recentemente chegado Hyundai
Nexo, que é de xeito evidente un caso de “máis e mellor”.
Foi creado sobre unha plataforma específica, de maiores
dimensións, o que beneficia unha maior habitabilidade interior e un maleteiro
máis capaz. A pesar de ser máis grande, é máis lixeiro, grazas a que o sistema
de propulsión e de almacenamento de hidróxeno ocupa menos e está mellor
integrado no conxunto.
O corazón do modelo é un motor eléctrico de 160 CV e
394 Nm co que acelera de 0 a 100 km/ h
en 9,5 segundos, un 20% máis rápido que o
Tucson FCV. Trátase, ademais,
dunha mecánica máis eficiente, polo que anuncia unha autonomía de 805 quilómetros
segundo o ciclo NDEC (en uso real será
100 ou 150 km menor).
A guinda pona un apartado tecnolóxico bastante novo. O Blindspot
View Monitor é unha novidade no sector, e consiste nunhas cámaras que
mostran no cadro de instrumentos zonas das partes laterais e a traseira
imposibles de ver cos retrovisores convencionais . Tamén é a primeira vez que
un Hyundai conta con Lane Following
Assist, que move a dirección para manter o vehículo no carril, xa sexa
en cidade ou autoestrada e ata a 150 km/ h.
No hay comentarios:
Publicar un comentario