domingo, 11 de febrero de 2018

O Citroën E- Mehari transfórmase nun compacto eléctrico de teito duro.
A finais de 2015 Citroën sorprendeu a todo o mundo co renacemento dun coche mítico na súa historia, o Citroën E- Mehari. Para máis inri, o modelo volvía á vida respectando a súa esencia orixinal: un vehículo para o lecer. Iso, na súa nova vida, supuxo certas limitacións, xa que a súa carrocería tipo  buggy con teito de lona relegábao a ambientes de praia moi concretos, algo que a súa nova actualización consegue cambiar.
Unha das principais novidades de 2018 é a incorporación dunha variante  Hard  Top, é dicir, con teito duro. Trátase dunha cuberta ríxida que se encaixa entre os arcos de protección e ademais trae consigo portelos para as portas dianteiras e cristais para as traseiras e a zaga. O sistema asóciase ao peche centralizado para que sexa inaccesible desde o exterior e mellore tanto o illamento acústico como o térmico.
A súa carrocería segue sendo de plástico  termoformado, polo que resiste os golpes e resulta fácil de limpar. O modelo permite elixir catro colorees exteriores, dous para o teito flexible e un para o ríxido, sempre con lamias de deseño  Give me  five de 15 polgadas.
No habitáculo hai dous ambientes diferentes, con  tapicerías  beis ou laranxa. Os asentos dianteiros son novos e  regulables en altura, o cadro de mandos foi redeseñado e súmanse novos ocos  portaobjetos con capacidade para 78 litros (o maleteiro é de 200). Ademais, o sistema  Easy  Entry facilita o acceso ás prazas traseiras e o equipo de audio ten conectividade  Bluetooth, mando a distancia e toma  USB.
Continúa empregando un motor eléctrico de 50  kW (68 CV) e un par 140  Nm que pode subir de maneira puntual ata os 160  Nm. A súa autonomía segundo o ciclo  NDEC é de 195 quilómetros, polo que o alcance real estará entre os 140 e os 150 quilómetros. Recárgaa da súa batería tarda 16 horas nunha toma de 10  smperios e redúcese a 10 utilizando instalacións de 16  amperios.

No hay comentarios:

Publicar un comentario