O Citroën E- Mehari transfórmase nun compacto eléctrico de
teito duro.
A finais de 2015 Citroën sorprendeu a todo o mundo co
renacemento dun coche mítico na súa historia, o Citroën E- Mehari. Para máis
inri, o modelo volvía á vida respectando a súa esencia orixinal: un vehículo
para o lecer. Iso, na súa nova vida, supuxo certas limitacións, xa que a súa
carrocería tipo buggy con teito de lona
relegábao a ambientes de praia moi concretos, algo que a súa nova actualización
consegue cambiar.
Unha das principais novidades de 2018 é a incorporación
dunha variante Hard Top, é dicir, con teito duro. Trátase dunha
cuberta ríxida que se encaixa entre os arcos de protección e ademais trae
consigo portelos para as portas dianteiras e cristais para as traseiras e a
zaga. O sistema asóciase ao peche centralizado para que sexa inaccesible desde
o exterior e mellore tanto o illamento acústico como o térmico.
A súa carrocería segue sendo de plástico termoformado, polo que resiste os golpes e
resulta fácil de limpar. O modelo permite elixir catro colorees exteriores,
dous para o teito flexible e un para o ríxido, sempre con lamias de deseño Give me
five de 15 polgadas.
No habitáculo hai dous ambientes diferentes, con tapicerías
beis ou laranxa. Os asentos dianteiros son novos e regulables en altura, o cadro de mandos foi
redeseñado e súmanse novos ocos
portaobjetos con capacidade para 78 litros (o maleteiro é de 200).
Ademais, o sistema Easy Entry facilita o acceso ás prazas traseiras e
o equipo de audio ten conectividade
Bluetooth, mando a distancia e toma
USB.
Continúa empregando un motor eléctrico de 50 kW (68 CV) e un par 140 Nm que pode subir de maneira puntual ata os
160 Nm. A súa autonomía segundo o
ciclo NDEC é de 195 quilómetros, polo
que o alcance real estará entre os 140 e os 150 quilómetros. Recárgaa da súa
batería tarda 16 horas nunha toma de 10
smperios e redúcese a 10 utilizando instalacións de 16 amperios.
No hay comentarios:
Publicar un comentario