viernes, 16 de febrero de 2018


Farday  Future avanza un investimento de 1.500 millóns de dólares. Chegada do  FF91 este ano, e xa preparan outro modelo máis alcanzable.
Faraday  Future leva varios anos camiñando no bordo do precipicio. E é que empezar desde cero un fabricante de coches é unha operación extremadamente complicada, que necesita diñeiro, moito, moito diñeiro.
Despois dun tempo dando  bandazos, con anuncios e cancelacións a partes iguais, pero tamén con marchas importantes dentro do equipo directivo con denuncia por roubo de datos incluído, agora parece que chega unha  tandada de boas noticias para a empresa chinesa.
Un investidor de Hong Kong comprometeu inxectar ata 1.500 millóns de dólares para desbloquear a situación de  Faraday. 550 millóns xa estarían na conta do fabricante o que lles levou a reactivar a súa actividade comercial e as presentacións. Unha primeira fase que ademais axudará á posta en marcha da fábrica, situada na localidade de  Hanford,  California, que estiman arrincará a fase de probas este primeiro trimestre, e que  ensamblará as primeiras unidades para entregar antes de terminar este 2018.
Para iso  Faraday pechou os acordos cos subministradores que darán forma ao  FF91. Nomes como  LG  Chem, encargada da batería, os alemáns de Bosch, ademais de varios  desarrolladores xaponeses como  Fuji  Technical e  Miyazu, sen esquecernos do encargado do sistema de condución autónoma, a americana  Velodyne.
Desa forma o  FF91 comezaría as súas entregas antes de finalizar o mes de decembro, marcando un importante fito para a  startup. Un espectacular e enorme  todocamino eléctrico, 5.2 metros de longo, que chamou a atención por ser un dos primeiros dos novos fabricantes en ser presentado, pero tamén por contar cun sistema de propulsión de máis de 1.000 CV de potencia, e unha batería de 130  kWh, que lle proporcionará unha autonomía duns 608 quilómetros baixo o ciclo EPA americano.
Ademais engadirá moitos outros detalles, como un sistema de condución autónoma, ou  autopilotada nunha primeira fase, que estará formado por 10 cámaras de alta resolución, 12 sensores, e un detector  LiDAR.
Pero non termina aí a cousa. Durante unha recente presentación tamén se mostrou o primeiro bosquexo do que será segundo modelo de  Faraday. O  FF81. Un  todocamino algo máis compacto e alcanzable que o seu irmán maior. Un modelo do que de momento non hai ningunha outra información.

1 comentario:

  1. Bo traballo, Lucía. É un tema moi intersante e moi actual; pero podías introducir imaxes, vídeos, enlaces,...

    ResponderEliminar