viernes, 16 de febrero de 2018


Elon  Musk anuncia novas melloras no  Model 3 tras falar co dono dunha unidade accidentada.
Aínda que aínda non se realizaron as probas de seguridade e os  crash-test pertinentes ao  Tesla  Model 3, varias unidades xa sufriron accidentes, os cales serviron para facernos unha idea do nivel de seguridade pasiva do modelo americano. Hai uns días,  Elon  Musk leu os comentarios do propietario dun  Model 3 accidentado, e ademais de responderlle, parece tomar a decisión de realizar algúns cambios no deseño do vehículo.
O usuario contaba así o seu accidente:
“Lin que os  Tesla son hoxe dos coches máis seguros que hai na estrada. E é certo! O automóbil está sinistrado pero eu estou ben, o meu nocello dereito está inchado por pisar o pedal do acelerador, pero aínda podo camiñar ben. Se isto ocorrese nun vehículo de combustión, estaría morto ou en condicións moito peores. Todos, desde os  paramédicos ata o condutor do guindastre, dixeron que as persoas xeralmente saen peor paradas disto. Xa fixen outra reserva do  Model 3. A miña única queixa é que durante o choque, o brazo do meu pasaxeiro golpeou a pantalla e rompeuna, o que me impediu abrir a  guantera, onde estaba a documentación do coche. Necesita unha opción manual. O meu pasaxeiro tamén recibiu un corte bastante grande no brazo. Talvez deberían agregar un airbag de pantalla. En xeral, é un coche fenomenal e débolle a miña vida a  Tesla“.
Contra todo prognóstico,  Musk escribiu onte en Twitter que tras ler estas declaracións decidira que  Tesla vai implementar unha actualización de software para solucionar a falta dunha apertura manual para a  guantera, así como unha solución física para a pantalla: “Agregar unha función de software para abrir a  guantera automaticamente cando o automóbil detéñase despois dun choque. Veremos como unir unha delgada lámina de plástico á fronte ou atrás da pantalla“. Con todo, non concretou cando se introducirán ditas melloras.

No hay comentarios:

Publicar un comentario