Probamos o novo scooter eléctrico
Torrot Muvi
Coincidindo co Día
sen Coches, o pasado 22 de setembro, tivo lugar no centro de Barcelona a
presentación do novo scooter eléctrico de Torrot, o pequeno Muvi, anunciado por
Iván Contreras, fundador e CEO da empresa afincada en Xirona, como ?o máis
avanzado tecnoloxicamente do mundo?. Os responsables da marca previran unha
breve toma de contacto por algunhas das rúas neurálxicas da cidade condal, unha
proba que, aínda que non foi o suficientemente extensa como para profundar nas
sensacións que transmite a bordo este vehículo 'cero emisións', permitiunos
extraer as primeiras impresións en marcha dun Muvi destinado a converterse no
aliado perfecto de quen prefire circular diariamente polo tráfico urbano aos
mandos dun medio sustentable.
En canto achegámonos
entendemos que se trata dun scooter 'roda alta' de compacta fisonomía. O seu 85
kg de peso e a súa gran estreiteza convérteno nun escurridizo vehículo,
práctico e de fácil condución, ideal para coarse entre os coches sen problemas.
Presenta detalles
interesantes para a funcionalidade no día a día, como o seu panel de
instrumentos totalmente dixital que ofrece unha gran dose de información (modos
de condución, quilómetros de autonomía restantes, consumo, velocidade e todo o
relativo á súa conectividade co condutor e a cidade), as luces led dianteiras e
traseiras, as dúas pequenas guanteras abertas baixo o manillar para aloxar
durante a condución aveños persoais, a posibilidade de albergar baixo o asento
un casco semi-jet, ou un sutil gancho no retroescudo para transportar bolsas.
O seu asento dobre
non está ideado para acomodarse durante longas travesías, principalmente cando
viaxamos con parella, posto que o seu abrandado é algo escaso e a parcela do
acompañante é bastante reducida. O condutor dispón, iso si, dunha
habitabilidade correcta: hai espazo para as pernas e plataforma suficiente para
apoiar os pés en marcha. A postura de condución é ergueita e próxima ao
manillar, desde onde emerxen dous espellos retrovisores que achegan boa
visibilidade.
O seu motor
Brushless de 48V alimentado por dúas baterías extraibles declara unha autonomía
próxima ao 100 km, dependendo do modo que usemos (ECO, para un maior aforro
eléctrico; FULL, para maiores prestacións e consumo). Ambos se seleccionan
desde a piña dereita e indícanse no display LCD. Comercialízanse dúas versións
do Muvi: a City, con homologación de ciclomotor, potencia máxima de 2,65 kW, 35
Nm de par motor e unha velocidade máxima cortada a 45 km/h; e a versión
Executive conducible con carné A1, que sobe lixeiramente a potencia ata os 3 kW
pero cuxa velocidade máxima xa chega ao 75 km/h.
Ao acendelo desde o
cláusor convencional, enseguida decatámonos que a contaminación acústica é
inexistente cando xiras o puño de dereito, e que as súas aceleracións son
suaves e a súa empuxe constante. As súas contidas prestacións permiten discorrer
entre o tráfico urbano con calma, sen moita opción de adiantar a outros
vehículos. O sinxelo chasis de tubos de aceiro o seu asocia cunha pinza
hidráulica no tren dianteiro e un monoamortiguador lateral con regulación da
precarga no traseiro, para absorcións confortables. O sistema de freada está
encargado a un disco dianteiro de 220 mm e outro traseiro de 190 mm, que contan
ademais co obrigado sistema combinado (CBS) que reparte a freada entre a parte
traseira e dianteira cando accionamos a maneta esquerda do manillar. Sen moito
esforzo esta dotación detén con garantías este vehículo de escasa prestacións e
peso.
A extracción das
baterías aloxadas no interior do oco baixo o asento é sinxela, e non pesan
demasiado como para carrexalas cara a casa ou o traballo, para recargalas
completamente nun tempo máximo de 4 horas. Tamén se pode recargar sen
necesidade de extraelas, grazas ao cable con transformador co que as
enchufaríamos directamente a unha toma de corrente convencional.
O Torrot Muvi
trátase dun scooter interconectado, é dicir, que dispón dunha unidade
electrónica de control (ECU), un cerebro desenvolvido por Torrot, co que
poderás conectar o teu smartphone. Para iso, é necesario descargar unha app
gratuíta (dispoñible para android e iOs), desde onde pode acceder a toda a
información do teu vehículo, personalizar o display (hai tres versións:
Minimal, Classic e Techno), ou establecer un diagnóstico grazas aos 63 sensores
repartidos por todo o vehículo. Achega ademais Smart Mobility Solutions que che
permitirá, por exemplo, atopar parking ou elixir a mellor ruta para
desprazarche.
O novo Torrot Muvi,
un scooter que xa supera a nova normativa europea en materia de vehículos
eléctricos superando a homologación 168/2013 (vixente a partir de xaneiro 2017),
xa está dispoñible en toda a rede de concesionarios do grupo Torrot a un prezo
de 3.500 euros no caso da versión City, e 3.800 euros a Executive (sen IVE).
No hay comentarios:
Publicar un comentario