martes, 9 de mayo de 2017

Probamos o novo scooter eléctrico Torrot Muvi


Coincidindo co Día sen Coches, o pasado 22 de setembro, tivo lugar no centro de Barcelona a presentación do novo scooter eléctrico de Torrot, o pequeno Muvi, anunciado por Iván Contreras, fundador e CEO da empresa afincada en Xirona, como ?o máis avanzado tecnoloxicamente do mundo?. Os responsables da marca previran unha breve toma de contacto por algunhas das rúas neurálxicas da cidade condal, unha proba que, aínda que non foi o suficientemente extensa como para profundar nas sensacións que transmite a bordo este vehículo 'cero emisións', permitiunos extraer as primeiras impresións en marcha dun Muvi destinado a converterse no aliado perfecto de quen prefire circular diariamente polo tráfico urbano aos mandos dun medio sustentable.

En canto achegámonos entendemos que se trata dun scooter 'roda alta' de compacta fisonomía. O seu 85 kg de peso e a súa gran estreiteza convérteno nun escurridizo vehículo, práctico e de fácil condución, ideal para coarse entre os coches sen problemas.



Presenta detalles interesantes para a funcionalidade no día a día, como o seu panel de instrumentos totalmente dixital que ofrece unha gran dose de información (modos de condución, quilómetros de autonomía restantes, consumo, velocidade e todo o relativo á súa conectividade co condutor e a cidade), as luces led dianteiras e traseiras, as dúas pequenas guanteras abertas baixo o manillar para aloxar durante a condución aveños persoais, a posibilidade de albergar baixo o asento un casco semi-jet, ou un sutil gancho no retroescudo para transportar bolsas.

O seu asento dobre non está ideado para acomodarse durante longas travesías, principalmente cando viaxamos con parella, posto que o seu abrandado é algo escaso e a parcela do acompañante é bastante reducida. O condutor dispón, iso si, dunha habitabilidade correcta: hai espazo para as pernas e plataforma suficiente para apoiar os pés en marcha. A postura de condución é ergueita e próxima ao manillar, desde onde emerxen dous espellos retrovisores que achegan boa visibilidade.


O seu motor Brushless de 48V alimentado por dúas baterías extraibles declara unha autonomía próxima ao 100 km, dependendo do modo que usemos (ECO, para un maior aforro eléctrico; FULL, para maiores prestacións e consumo). Ambos se seleccionan desde a piña dereita e indícanse no display LCD. Comercialízanse dúas versións do Muvi: a City, con homologación de ciclomotor, potencia máxima de 2,65 kW, 35 Nm de par motor e unha velocidade máxima cortada a 45 km/h; e a versión Executive conducible con carné A1, que sobe lixeiramente a potencia ata os 3 kW pero cuxa velocidade máxima xa chega ao 75 km/h.

Ao acendelo desde o cláusor convencional, enseguida decatámonos que a contaminación acústica é inexistente cando xiras o puño de dereito, e que as súas aceleracións son suaves e a súa empuxe constante. As súas contidas prestacións permiten discorrer entre o tráfico urbano con calma, sen moita opción de adiantar a outros vehículos. O sinxelo chasis de tubos de aceiro o seu asocia cunha pinza hidráulica no tren dianteiro e un monoamortiguador lateral con regulación da precarga no traseiro, para absorcións confortables. O sistema de freada está encargado a un disco dianteiro de 220 mm e outro traseiro de 190 mm, que contan ademais co obrigado sistema combinado (CBS) que reparte a freada entre a parte traseira e dianteira cando accionamos a maneta esquerda do manillar. Sen moito esforzo esta dotación detén con garantías este vehículo de escasa prestacións e peso.

A extracción das baterías aloxadas no interior do oco baixo o asento é sinxela, e non pesan demasiado como para carrexalas cara a casa ou o traballo, para recargalas completamente nun tempo máximo de 4 horas. Tamén se pode recargar sen necesidade de extraelas, grazas ao cable con transformador co que as enchufaríamos directamente a unha toma de corrente convencional.

O Torrot Muvi trátase dun scooter interconectado, é dicir, que dispón dunha unidade electrónica de control (ECU), un cerebro desenvolvido por Torrot, co que poderás conectar o teu smartphone. Para iso, é necesario descargar unha app gratuíta (dispoñible para android e iOs), desde onde pode acceder a toda a información do teu vehículo, personalizar o display (hai tres versións: Minimal, Classic e Techno), ou establecer un diagnóstico grazas aos 63 sensores repartidos por todo o vehículo. Achega ademais Smart Mobility Solutions que che permitirá, por exemplo, atopar parking ou elixir a mellor ruta para desprazarche.


O novo Torrot Muvi, un scooter que xa supera a nova normativa europea en materia de vehículos eléctricos superando a homologación 168/2013 (vixente a partir de xaneiro 2017), xa está dispoñible en toda a rede de concesionarios do grupo Torrot a un prezo de 3.500 euros no caso da versión City, e 3.800 euros a Executive (sen IVE).

No hay comentarios:

Publicar un comentario