Segundo BMW, unha
autonomía de 700 quilómetros permitirá ao coche eléctrico ser práctico para
todo.
Durante a 98ª Reunión Xeral Anual de BMW AG en
Munich, o fabricante alemán ha volto a confirmar o seu obxectivo de
lanzar 25 modelos electrificados para o ano 2025, sendo 12 deses modelos
eléctricos puros a baterías (polo momento están confirmados o Mini
Electric, o BMW ix3, o BMW i4, o
BMW iNEXT, e un Rolls- Royce
eléctrico).
Para finais de 2019, o obxectivo de BMW é que haxa nas estradas uns 500.000
vehículos enchufables do seu grupo,
tanto híbridos PHEV como eléctricos
puros. Harald Krüger, presidente do
Consello de Administración de BMW AG,
declara que os próximos modelos eléctricos de
BMW terán unha autonomía de ata 700 km, o que el considera unha cifra
práctica para calquera uso. Con todo, non queda claro se esta cifra
correspóndese cunha homologación baixo o ciclo
NEDC (pouco realista), WLTP (algo
máis realista) ou EPA (moi realista).
Todos os modelos eléctricos de BMW formarán parte da familia “i” mesmo aínda
que sexan derivados de modelos de combustión (como no caso do ix3), e espérase
que grazas ao tren motriz eléctrico de
quinta xeración do grupo, a autonomía e as prestacións sexan realmente
competitivas, algo vital vendo a forte aposta que están a levar a cabo marcas
como Audi ou Mercedes- Benz.
“O noso sistema modular para o futuro parécese un pouco a
Leigo, esa é máis ou menos a idea. O
iNEXT beneficiará a toda a compañía e a todas as súas marcas. Por
primeira vez, combinamos todas as tecnoloxías crave para a mobilidade futura.
O iNEXT será completamente eléctrico,
estará completamente conectado e permitirá unha condución segura e parcialmente
autónoma. Máis modelos seguiranlle [coas devanditas tecnoloxías].
Estamos a traballar na condución autónoma no noso campus
de Munich, que anunciamos en 2017 e abrimos
en abril deste ano. Unha vez máis, prometido e entregado. Iso é BMW. A idea do campus engloba distancias
curtas, decisións rápidas e traballo áxil. 1.800 expertos de diferentes países
traballan xuntos alí. Estamos a desenvolver os coches do futuro aquí en
Alemaña. E construirémolos aquí tamén: o i4 en
Munich e o iNEXT en Dingolfing.
Bavaria sempre será o noso fogar. Desde aquí, impulsaremos
innovacións tecnolóxicas e a industria 4.0. Producimos máis da metade dos nosos
vehículos no estranxeiro, pero case o 70 % dos nosos empregados aínda teñen a
súa base en Alemaña. Para min, iso demostra o noso forte compromiso coas nosas
raíces. Estas raíces dannos estabilidade nun mundo global”.
No hay comentarios:
Publicar un comentario