domingo, 12 de febrero de 2017

Volvo confirma o seu primeiro eléctrico puro de 100 kWh para 2019.
A súa nova plataforma modular para a producción de vehículos eléctricos xa está en marcha, en 2018 presentará un híbrido enchufable de 3 cilindros e con vistas a 2019 lanzará o seu primeiro modelo totalmente eléctrico
Así o apuntou Mats Anderson, Director Xeral de Sistemas de Propulsión Eléctrica de Volvo, nunha convención sobre vehículos híbridos e eléctricos
Anderson señalou: “Estamos comprometidos coa electrificación. Non hai volta atrás”.  E é que Volvo está pola labor de sustituir os motores diésel por motores eléctricos, e o seu obxetivo a longo prazo (2025) é vender un millón de vehículos eléctricos.
Para empezar, a compañía está desenrolando a plataforma de Electrificación Modular (MEP), unha arquitectura que se califica como clave nos futuros modelos eléctricos e que ademais permitirá reducir os costes na producción. Esta plataforma poderase utilizar en vehículos eléctricos de entre 100 y 450 kW de potencia e tamén en baterías de hasta 100 kW de capacidade.
De cara a 2018, Volvo presentará unha nova plataforma Twin Engine FWD (tracción diantera), que combinará un motor de 3 cilindros de gasolina cun eléctrico de 55kW e alcanzará 50 km de autonomía no seu modo eléctrico.
Na actualidade, o XC90 é o claro referente dos modelos equipados co T8 Twin Engine de 4 cilindros, un motor destinado a igualar as prestacións dos motores de 6 e 8 cilindros. Sen embargo, a compañía quere ahora ofrecer unha nova plataforma Twin Engine FWD, pero cun motor de combustión de 3 cilindros que ofreza un rendemento similar ós motores de 4 e 6 cilindros convencionais.
Xa en 2019, Volvo introducirá nos seus modelos o sistema Mild Hybrid de 48 V apto para vehículos diésel e gasolina, cun motor de 10 kW ampliable a 15 kW. Contará, ademais, cunha batería de ions de litio que suministrará 0.25 kWh e con outra convencional de 12 V.


No hay comentarios:

Publicar un comentario